Česká značka Fitmin, jež více než 20 let vyrábí krmiva pro domácí zvířata, spustila kampaň s názvem „Je to v pytli!“. Jejím cílem je poukázat na složení granulových krmiv a upozornit na rozdíly v kvalitě, kterou výrobci na trhu nabízejí. Tváří kampaně a průvodcem videí se stal dlouhodobý ambasador značky Libor Šula, který patří k oceňovaným chovatelům mainských mývalích koček.
„Delší dobu se setkáváme s odezvou chovatelů, že se špatně orientují v tom, co by mělo či nemělo krmivo obsahovat. Informací na internetu je poměrně hodně a každý výrobce říká jen to, co chce, aby zákazník slyšel. Proto jsme se rozhodli otevřeně promluvit o složení a ukázat, jak to u nás ve výrobě vypadá,“ přibližuje záměr kampaně Petr Křivohlávek, generální ředitel společnosti Dibaq, která značku Fitmin vyrábí.
Kampaň pracuje s videem, jež bude k vidění na sociálních sítích a také na stránce www.fitmin.cz/jetovpytli, kde jsou k dispozici i informace o složení a procesu zpracování krmiv. Součástí kampaně jsou i soutěže nebo PR aktivity. „Tato kampaň není jen jednorázovou záležitostí, ale navazuje na náš způsob komunikace, který s lidmi vedeme. Nejsme klasická fabrika, ale parta lidí, která na statku v podhůří Orlických hor dělá to, co miluje,“ dodává Křivohlávek.
Kreativa pochází z dílny agentury Realness. PR má na starosti agentura Allmedia4U.
-stk-