Objem hrubých mediálních investic se zvýšil i v listopadu

pondělí, 23. prosince 2019, 07:40 Reklama MediaGuru

Monitorovaný objem reklamních investic v českých médiích je podle dat Nielsen Admosphere i za letošní listopad vyšší než ve stejném měsíci loni.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Objem monitorovaných investic za nákup reklamního prostoru v médiích byl i v letošním listopadu na objemově vyšší úrovni než v loňském listopadu, a to o cca 6 %. Na růstu reklamních investic se dál podílí televizní reklama, která si v listopadu připsala 6% nárůst. Podle monitoringu se v listopadu dařilo i tiskové reklamě (+8 %).

Za jedenáct měsíců letošního roku je růst hrubých mediálních investic v průměru o více než pět procent vyšší než za stejné období o rok dříve. Růst televizní reklamy je v letošním roce nad průměrem celého trhu, představuje cca 8 %. Jde ale o hrubé monitorované investice, jejichž objem nemusí odpovídat reálným investicím.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Zdroj: Nielsen Admosphere

-mav-