Praha láká v kampani na designové dárky

pondělí, 9. prosince 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pražská informační služba spustila kampaň „Praha:dárek“, motivuje v ní k návštěvě hlavního města jakožto místa spjatého s designem.

Zdroj: NeoMedia

Zdroj: NeoMedia

Pražská informační služba (PIS) spustila kampaň s názvem „Praha:dárek“. Jejím cílem je přilákat do hlavního města lidi na současný design.

Kampaň, v níž se objevují díla Modernisty, Fatry nebo Qubus Design studia, se objeví v outdooru (na CLV a videoobrazovkách v MHD) v tisku a na sociálních sítích.

Kreativu pro kampaň připravily agentury Peppermint a NeoMedia. „V Česku neexistuje atraktivnější destinace než Praha a je nám ctí, že si pro komunikaci v nejkrásnějším období roku vybrala právě nás,” uvedl Milan Hrubý, který má v agentuře NeoMedia PIS na starost, a dodává „Těší nás, že designeři, jejichž díla v kampani využíváme, nás požádali, zda mohou naše kreativy sdílet na svých kanálech.“

-stk-