Zaměstnanci Y Soft lákají v kampani nové kolegy

úterý, 17. prosince 2019, 16:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Y Soft se snaží v aktuální kampani najít nové zaměstnance pomocí pohledu do zákulisí firmy a dalších aktivit.

Zdroj: Y Soft

Zdroj: Y Soft

Technologická společnost Y Soft spustila 5. prosince 2019 komunikační kampaň „Dare To Think Byg“. Cílí na nové talenty a zároveň tak chce představit společnost zevnitř. Zapojila samotné zaměstnance, kteří sdílí pomocí microsite „Dare To THINK BYG“ své lidské a kariérní příběhy.

Podobně je život zaměstnanců k vidění na Facebooku a Instagramu s názvem Y Soft Life. „V myšlence Dare To Think Byg, kde je akcentováno úvodní písmeno názvu firmy Y do slova Byg, se propojují důležité atributy, které charakterizují samotné DNA firmy. To je otevřenost novým přístupům, odvaha přinášet nové nápady, inovativnost a týmová spolupráce,“ říká Jaroslav Bělehrad, Head of HR Y Soft.

Kampaň provází kromě hlavního claimu další hesla propojující se prvkem „Y“ : jsou to motta „Spread Motyvation“, „Open your mynd“, „Become a pyoneer“ a „Get ynvolved“. Marketingový mix doplňují outdoorové prvky, kdy se na vybraných místech v Praze a Brně objeví od prosince do února příštího roku totemy s výrazným prvkem QR kódu, který při jeho načtení nasměruje uživatele na microsite kampaně.
  
Ke kampani vznikla i sada Giveaways a dárků v podobě čokolád, které budou k dispozici u café trucků a v kavárnách partnera Kofi-Kofi na vybraných místech v Praze (OC Pankrác, Gemini park), Brně (Technologický park, Campus, Červinkova a Husitská ul.) nebo čepice pro zaměstnance Y Soft.

Na vzniku konceptu se podílela brněnská kreativní agentura Maják agency. Firma zároveň mění i vnitřní a venkovní design své centrály v Brně.

-zue-