ADC přichází s podcastem a reklamní hitparádou

pátek, 24. ledna 2020, 14:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Art Directors Club spustil vlastní podcastový kanál ADC Kitchen o české reklamě. Jedním z jeho pořadů je i reklamní hitparáda.

Zdroj: FB Art Directors Club Czech Republic

Zdroj: FB Art Directors Club Czech Republic

Český klub Art Directors Club (ADC), který sdružuje reklamní profesionály, spouští vlastní podcastový kanál ADC Kitchen s podtitulem Reklama, kreativita a marketing v jednom hrnci. V něm bude veřejnosti poodhalovat zákulisí nejlepších českých reklamních kampaní, přinášet rozhovory s jejich tvůrci a představí i pravidelnou reklamní hitparádu, tedy žebříček top českých prací z oblasti kreativní komunikace. K poslechu je na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.

„Naším cílem je otevřít českou reklamní komunitu více veřejnosti a podcast je jednou z forem, která nám v tom může pomoci. Snažíme se tak často přehlíženým tvůrcům poskytnout zaslouženou vizibilitu a zároveň seznámit prostého spotřebitele s rozmanitou prací kreativce,“ říká David Suda, předseda ADC a kreativní ředitel agentury WMC Grey.

V rámci ADC Kitchen je už možné si poslechnout rozhovor s Dejanem Štajnbergerem z VCCP nebo grafickým designérem Lumírem Kajnarem. V nejbližší době budou zveřejněny další, připravuje se například povídání s režisérem Dužanem Duongem.

Reklamní hitparádu s názvem AdParáda sestavují členové ADC, kteří komentují žebříček nejlepších českých reklam za poslední měsíc. Součástí pořadu, jímž provádí Pavel W. Přibyl a Miky Karas, je i krátkých rozhovor s autorem vítězné kampaně. Posluchači se už mohou dozvědět kupříkladu o pozadí deepfake videa s prezidentem Milošem Zemanem, které propagovalo seriál společnosti HBO.

„Jsme si vědomi toho, že v roce 2020 je na českém trhu přepodcastováno, a proto jsme se rozhodli jít i mimo žánrovou klasiku. Formát reklamní hitparády nám pomáhá naplňovat stanovy našeho klubu – vzájemné předávání zkušeností a růst kreativní úrovně,“ dodává Suda. 

-stk-