Energetický nápoj Big Shock! společnosti Al-Namura spouští kampaň na podporuje svého závodního týmu Big Shock! na Dakar Rallye 2020. Chce tak nejen rozšířit povědomí o českých závodnících, ale také podpořit prodej limitované edice Big Dakar!. Kampaň staví na spojení s Ladislavem Špačkem, který na sociálních sítích představí dakarskou etiketu.
V průběhu ledna bude na Instagramu, YouTube a Facebooku postupně zveřejněno celkem šest epizod, z nichž každá je zaměřena na jiné téma související s etiketou závodu. Kromě Ladislava Špačka v sérii vystupují také hlavní jezdci Big Shock! Racing týmu – Jan Brabec a Martin Macík. Součástí kampaně jsou také speciální Stickers.
„V komunitě fanoušků Dakaru jsou Martin Macík a Honza Brabec známí šampioni, my jsme je chtěli zapojit do konceptu, který věříme, že bude atraktivní i pro lidi, kteří se o závodění zajímají jen povrchově,“ vysvětluje Daniel Krásný, kreativní ředitel agentury Socialsharks, která je pod konceptem podepsána.
„Když Socialsharks přišli s touto kreativou, tak jsme hned věděli, že tohle jsme my a že je to směr, kterým se chceme ubírat i nadále. Překvapovat naše konzumenty a fanoušky netradiční komunikací a spoluprací se zajímavými lidmi, třeba jako je pan Špaček. V dalším roce plánujeme se Socialsharks velmi zajímavé projekty a nemůžu se dočkat, co vše rok 2020 přinese,“ dodává Petra Dlouhá, marketingová ředitelka společnosti Al-Namura.
-stk-