Bonami plánuje vlajkové prodejny ve velkých městech

pondělí, 27. ledna 2020, 12:00 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

E-shop Bonami chce letos investovat do vlajkových obchodů ve velkých městech. V menších městech jedná o partnerských prodejnách.

Zdroj: Bonami

Zdroj: Bonami

E-shop Bonami, nabízející nábytek a bytové doplňky, letos plánuje silné investice do svého offline zastoupení. Po výdejně, kterou otevřel v loňském roce, má tento rok v plánu má vlajkové obchody ve velkých městech a partnerské prodejny v menších městech. Významné investice nasměruje rovněž do podpory značky v klíčových zemích a do nového modernějšího brand vizuálu.

Loni utržil e-shop téměř 1,4 miliardy korun, zisk dosáhl výše desítek milionů korun a profitabilní bylo všech pět trhů, na kterých e-shop působí. Rekordně rostlo Maďarsko, zatím poslední země, kam Bonami vstoupilo v srpnu 2018. Pro rok 2020 je v plánu 35% růst a celá řada investic.

„Díky dobrým finančním výsledkům a loňskému zisku si můžeme dovolit investiční rok,“ říká Pavel Vopařil, CEO Bonami. „Desítky milionů investujeme do velkého rozšíření skladu. Budeme tak mít okamžitě k dispozici až dvojnásobek položek, což výrazně zrychlí jejich doručení. Zároveň začneme budovat přítomnost v offline světě. Vloni otevřená výdejna v pražské Jenči jednoznačně potvrdila zájem zákazníků, proto budeme silně investovat do vlajkových prodejen ve velkých městech V menších městech jednáme s několika partnery o partnerských výdejnách,” dodává.

Dále se Bonami bude soustředit na svůj sortiment. „Už letos jsme začali s velkou proměnou sortimentu. Doplnili jsme značky, které si zákazníci žádali, a vyřadili ty, o které naopak nestáli, šlo o tisíce produktů. Letos v tomto trendu budeme pokračovat ještě výrazněji. Prohloubíme sortiment pro různé zákaznické potřeby, uvedeme řadu nových atraktivních značek, nové kolekce zboží a co-brandové kolekce, kde se Bonami bude podílet na jejich vývoji,” slibuje Vopařil.

Na jaře letošního roku také dojde na plánovanou vlastní dopravu pro nadrozměrné produkty, která bude nejdříve fungovat v Praze, v plánu je však rychlé rozšíření do dalších velkých měst. Součástí dopravy budou i doplňkové služby jako stěhování až do bytu, základní montáž nábytku nebo odvoz obalů.

„Rozjíždíme také novou službu pro firemní a VIP zákazníky, kterým budeme věnovat nadstandardní péči. Typicky mezi ně patří architekti a bytoví designéři, kterým je k dispozici dedikovaný tým, speciální logistický proces, přednostní přístup k novinkám a do budoucna i vlastní sortimentová řada, stejně jako vzdělávací workshopy a eventy,” vypočítává Pavel Vopařil.

Bonami vzniklo v roce 2013, nyní působí kromě České republiky také na slovenském, polském, rumunském a maďarském trhu. Patří do investiční skupiny Miton.

-stk-