Česká eventová asociace startuje třetí ročník Výročních cen

středa, 15. ledna 2020, 07:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Česká eventová asociace vyhlašuje třetí ročník soutěže Výroční ceny, jež oceňuje nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace.

Zdroj: ČEA

Zdroj: ČEA

Česká eventová asociace (ČEA) zahajuje třetí ročník své soutěže Výroční ceny, oceňující ty nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Přihlášky přijímá do 9. března, shortlist zveřejní 31. března na akci Event Fest v Cubex Centrum Praha a slavnostní vyhlášení se bude konat 20. dubna ve Velké galerii Mánes.

„Vyhodnotili jsme poznatky z loňska a implementovali pár změn. Máme za sebou několik vzdělávacích workshopů pro potenciální účastníky a čerpáme i organizační zkušenosti ze světové soutěže BEAWorld. Chceme se posunout nejen v organizaci soutěže, ale i v její komunikaci a přínosu eventového průmyslu,“ vysvětluje předseda asociace Jan Kubinec.

Stejně jako minulý rok se budou soutěžící moci přihlásit do sedmi kategorií. Eventy pořádané za účelem podpory byznysu jsou rozděleny do kategorií B2B, B2C, B2P a B2E. Eventy, které byly organizovány ve vlastní produkci, budou mít možnost soutěžit v dalších třech kategoriích, a to Zábava a showbusiness, Vzdělávání – konference a kongresy, Výstavy a veletrhy. Ani letos nebude chybět Grand Prix, ocenění pro absolutního vítěze napříč všemi kategoriemi.

O vítězích bude rozhodovat odborná porota. Shortlist vznikne na základě online hlasování, o vítězích se bude debatovat na zasedání poroty, kde budou přihlašovatelé prezentovat své práce. „Důraz budeme klást na jasně definované cíle, problém či příležitost, kvalitu strategie, nápadu i realizaci a dopad,“ dodává předseda letošní poroty Jan Binar, ředitel agentury McCann Prague a prezident AKA.

-stk-