Cinema City měla loni zvýšit příjmy z kinoreklamy o 22 %

pondělí, 13. ledna 2020, 11:50 Aktuality, Outdoor MediaGuru

New Age Adevrtising, která pro Cinema City zajišťuje prodej reklamy, zaznamenala loni navýšení příjmů z kinoreklamy o téměř čtvrtinu.

Zdroj: Cinema City

Zdroj: Cinema City

New Age Advertising, která pro českou síť kin Cinema City zajišťuje prodej kinoreklamy, uvedla, že v loňském roce pokračovala v růstovém trendu. Příjmy z kinoreklamy měla loni zvýšit téměř o čtvrtinu a dosáhnout svých historicky nejlepších výsledků. 

Tuzemské síti kin Cinema City vzrostla podle firmy v loňském roce návštěvnost o devět procent. Příjmy z kinoreklamy měly loni narůst o 22 %. „Byť jsou reklamní spoty logicky hlavním způsobem oslovení zvolené cílové skupiny, máme pro klienty k dispozici i pestrou škálu tzv. off-screen reklamy, která velmi efektivně zvyšuje účinnost dané kampaně,“ uvedla Renáta Ben, country manager New Age Advertising CZ a SK.

Mateřská společnost Cineworld Group, která kromě jiného vlastní síť českých kin Cinema City, loni dokončila akvizici řetězce amerických multiplexů Regal Cinemas. Nejnovější akvizicí je kanadská síť Cineplex, která by měla Cineworld Group vynést na pozici největšího provozovatele kin na světě. Aktuálně disponuje Cineworld Group celosvětově 9500 plátny v 786 multiplexech.

-mav-