Kubánský rum Havana Club, patřící do portfolia společnosti Pernod Ricard, spouští novou lokální kampaň. Jejím cílem je podpořit globální přeměnu značky kubánských rytmů do urban kultury.
Havana Club upouští v komunikaci od svých tradičních kubánských prvků, jako jsou pláže, stará auta a tanec. Se zaměřením na nastupující generaci Z se chce více přiblížit její kultuře a životnímu stylu ulice. Na českém trhu bylo možné přerod značky zaznamenat již loni v rámci festivalových aktivací, například na Colours of Ostrava. Nyní přichází s kampaní, která bude až do konce února k vidění na sociálních sítích (Instagram, Facebook a YouTube) a v outdooru.
Základním prvkem kampaně je reklamní spot, jenž vypráví příběh party ve městě od začátku do konce. Tvářemi se stal herec Janek Gregor a modelka Tereza Marie Valtová.
Pod kampaní je podepsána agentura Bookin Agency Matěje Kretíka. Režie se ujal Martin „Flashfaker“ Štembera. Natáčelo se na 16 mm film v holešovickém Vnitroblocku, klubu Retro či odstavené tramvaji u D1. „Natáčeli jsme nějakých 20 hodin. I přes povolení natáčet v odstavené tramvaji u D1 zde proběhlo několik kontrol policií ČR, což byla asi jediná menší komplikace v rámci natáčení,“ popisuje Matěj Kretík.
Bookin Agency zajistí i návaznou komunikaci značky na sociálních sítích. „Těšit se můžeme na Real Urban Madness, což je hlavní vize Havany. Budeme mapovat tour hudebního labelu Milion+, se kterým Havana spolupracuje již delší dobu. Dále proběhne komunikace světových tváří Havana Clubu, kterými jsou například rapper Skepta, Tommy Cash, Kelvyn Colt nebo uskupení Places + Faces,“ dodává Matěj Kretík.
-stk-