Havana Club mění kubánské rytmy za urban kulturu

úterý, 28. ledna 2020, 17:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Výrobce kubánských rumů Havana Club podporuje novou kampaní svou globální přeměnu značky kubánských rytmů do urban kultury.

Havana Club se v nové komunikaci přiklání k urban stylu, zdroj: Bookin Agency.

Havana Club se v nové komunikaci přiklání k urban stylu, zdroj: Bookin Agency.

Kubánský rum Havana Club, patřící do portfolia společnosti Pernod Ricard, spouští novou lokální kampaň. Jejím cílem je podpořit globální přeměnu značky kubánských rytmů do urban kultury.

Havana Club upouští v komunikaci od svých tradičních kubánských prvků, jako jsou pláže, stará auta a tanec. Se zaměřením na nastupující generaci Z se chce více přiblížit její kultuře a životnímu stylu ulice. Na českém trhu bylo možné přerod značky zaznamenat již loni v rámci festivalových aktivací, například na Colours of Ostrava. Nyní přichází s kampaní, která bude až do konce února k vidění na sociálních sítích (Instagram, Facebook a YouTube) a v outdooru.

Základním prvkem kampaně je reklamní spot, jenž vypráví příběh party ve městě od začátku do konce. Tvářemi se stal herec Janek Gregor a modelka Tereza Marie Valtová.

Pod kampaní je podepsána agentura Bookin Agency Matěje Kretíka. Režie se ujal Martin „Flashfaker“ Štembera. Natáčelo se na 16 mm film v holešovickém Vnitroblocku, klubu Retro či odstavené tramvaji u D1. „Natáčeli jsme nějakých 20 hodin. I přes povolení natáčet v odstavené tramvaji u D1 zde proběhlo několik kontrol policií ČR, což byla asi jediná menší komplikace v rámci natáčení,“ popisuje Matěj Kretík.

Bookin Agency zajistí i návaznou komunikaci značky na sociálních sítích. „Těšit se můžeme na Real Urban Madness, což je hlavní vize Havany. Budeme mapovat tour hudebního labelu Milion+, se kterým Havana spolupracuje již delší dobu. Dále proběhne komunikace světových tváří Havana Clubu, kterými jsou například rapper Skepta, Tommy Cash, Kelvyn Colt nebo uskupení Places + Faces,“ dodává Matěj Kretík.

-stk-