KB si bude po celý rok připomínat 30 let na trhu

pátek, 10. ledna 2020, 11:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Komerční banka si bude po celý rok připomínat v komunikaci své třicáté výročí na českém trhu.

Jedna z prvních letošních kampaní Komerční banky, jež už využívá logo připomínající 30 let na trhu, zdroj: KB.

Jedna z prvních letošních kampaní Komerční banky, jež už využívá logo připomínající 30 let na trhu, zdroj: KB.

Dne 1. ledna 2020 oslavila Komerční banka třicáté výročí své existence. Své jubileum si bude připomínat po celý letošní rok v komunikaci s klienty a veřejností. Využívat k tomu bude speciální logo symbolizující výročí, které bude součástí všech kampaní.

Logo symbolizující 30. výročí na trhu, zdroj: KB

Logo symbolizující 30. výročí na trhu, zdroj: KB

„V průběhu let jsme na domácí trh přinesli jako první řadu bankovních inovací, které jsou dnes již běžnou součástí nabízených služeb a produktů. Nyní se zaměřujeme na budoucnost, která s dynamickým rozvojem digitalizace výrazně proměňuje bankovní trh. Právě digitalizace, digitální bezpečnost, jednoduchost a rychlost v kombinaci s příjemným a profesionálním osobním přístupem jsou klíčem k našemu dalšímu úspěšnému působení,“ uvedl Jan Juchelka, předseda představenstva a generální ředitel Komerční banky.

V současné době je Komerční banka třetí největší bankou z pohledu počtu klientů, kterých má více než 1,6 milionu, a má dominantní postavení v oblasti firemních klientů. Již téměř 20 let je také součástí francouzské finanční skupiny Société Générale.

-stk-