Liftago loni získalo nové zákazníky, obrat dosáhl 400 mil. Kč

středa, 29. ledna 2020, 11:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Český start-up Liftago, který se z taxi platformy vyvinul v platformu pro sdílenou logistiku v oblasti přepravy lidí i zboží, v roce 2019 uskutečnil o 40 % více jízd než v předchozím roce.

Zdroj: Liftago

Zdroj: Liftago

Liftago loni uskutečnilo o 40 % více jízd než v předchozím roce. Do databáze společnosti se během minulého roku registrovalo přes 200 tisíc nových zákazníků a obrat dosáhl na 400 milionů korun.

V rámci přepravy firemní klientely využívá službu více než 1500 firem. Vloni byl také uveden na trh produkt pro hosty hotelů a restaurací. Liftago také představilo řešení pro e-commerce a další obchodníky, kterým umožňuje rozvážet zboží ze skladu nebo obchodu přímo k zákazníkovi.

„V uplynulém roce se nám začalo dařit ukazovat, že pro svůj růst nemusí úspěšné firmy zahlcovat města dalšími komerčními řidiči, ale mohou své přepravní kapacity sdílet - proto naši přepravní kapacitu využívají stále více firemní, hoteloví a nově i e-commerce zákazníci. Díky tomu nám stále roste průměrný počet jízd na jednoho řidiče. S růstem naší platformy pro sdílenou logistiku, na kterou vsadila mimo jiné i Alza.cz, jsme schopni velice rychle a efektivně přepravit tisíce balíků a zásilek. Byl to pro nás rozhodně náročný, ale i přelomový a úspěšný rok,“ uvedl Ondřej Krátký, ředitel Liftaga.

Liftago je česká firma, kterou v roce 2012 založili Martin Hausenblas, Juraj Atlas a Ondřej Krátký. Zprvu se firma zaobírala pouze taxi dopravou. V současné době se soustředí na vývoj vlastního systému, který umí nejen taxi řidičům, ale všem komerčním řidičům ve městě nabízet zakázky z různých odvětví (od rozvozu lidí po zásilky) a využít tak maximálně jejich stávající kapacitu.

-mav-