Marketing VW Financial Services řídí Jana Hrušková

čtvrtek, 23. ledna 2020, 17:40 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novou vedoucí úseku produktu a marketingu Volkswagen FinancialServices se stala Jana Hrušková.

Jana Hrušková, zdroj: Volkswagen Financial Services

Jana Hrušková, zdroj: Volkswagen Financial Services

Na pozici vedoucí úseku produktu a marketingu ve Volkswagen Financial Services nastoupila od 1. ledna Jana Hrušková. Ve své nové roli bude mít na starosti rozvoj produktového portfolia, péči o zákazníky a v neposlední řadě zastřeší i aktivity z oblasti marketingu. 

Jejím hlavním úkolem pak bude dokončení probíhající digitalizace prodejních procesů a nastavení nové efektivnější komunikace s klienty. S celým týmem se bude soustředit na to, aby si společnost i nadále udržela pozici jedničky na trhu. 

„V rámci svého nového působiště bych se chtěla zaměřit na to, co je pro úspěšnost našeho byznysu klíčové, a to je srozumitelné informování o typech financování, které poskytujeme, o benefitech, které nás odlišují od konkurence, stejně jako o šíři a kvalitě našeho klientského servisu. V letošním roce také interně zvažujeme zavedení nových prodejních modelů, takže mě, i mé kolegy, čeká v blízké budoucnosti nemálo výzev,“ uvádí Jana Hrušková.

Jana Hrušková přišla do Volkswagen Financial Services ze Stavební spořitelny České spořitelny, kde působila 15 let na několika manažerských pozicích v oblastech prodeje, obchodu a marketingu. Do její gesce spadala mimo jiné i oblast inovací a digitalizace prodejního procesu. 

-stk-