Raiffeisenbank přichází s novým konceptem Respekt

pondělí, 6. ledna 2020, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nový komunikační koncept představila koncem roku Raiffeisenbank. Uznává, že peníze jejích klientů nejsou zadarmo.

Zdroj: RB

Zdroj: RB

Mezi svátky odstartovala Raiffeisenbank svůj nový komunikační koncept s názvem Respekt. V nové kampani ukazuje úspěšné, ale i těžké momenty, které její klienti ve svých zaměstnáních zažívají. Jejich peníze se tak často nevydělávají zrovna lehce. 

„Víme, že vydělat si peníze není mnohdy snadné. Zároveň vnímáme, že pro naše klienty nejsou peníze pouze cílem jejich úsilí, ale jsou především prostředkem, který jim umožňuje žít život podle jejich představ. Nic není zadarmo. Proto se o naše klienty i jejich finance staráme s péčí a respektem,“ říká Hana Kovářová, ředitelka marketingu Raiffeisenbank.

I nadále se chce Raiffeisenbank prezentovat jako prestižní a klientsky orientovaná banka, která oslovuje i širší spektrum klientů. Kreativa je postavena na černobílém emočním spotu s hudebním podkresem coververze písně A Hard Day´s Night od The Beatles.

Kampaň poběží v televizi, na internetu, ale objeví se také v outdooru či na pobočkách. 

Kreativní koncept vznikl v dílně agentury DDB. Produkci zajistila společnost Amazing Production. Režie se ujal Laurent Barthélemy, který má za sebou spolupráci například se značkami Google nebo Nike. Svůj hlas spotu propůjčil herec Jiří Dvořák. O fotografie, které se následně v rámci kampaně objeví, se postaral Václav Jirásek, jehož fotky jsou zastoupeny ve sbírkách českých i zahraničních galerií včetně Centre Georges Pompidou v Paříži nebo The Art Institute of Chicago v USA.

Během tří dnů byl vytvořen nejen imageový spot, ale i spoty na osobní účty a podnikatelské účty a také další materiál, který banka využije i pro další kampaně v průběhu roku 2020.

-stk-