
Jeden z klíčových vizuálů kampaně KHNP, zdroj: KHNP
Jeden z uchazečů o dostavbu českých jaderných elektráren, společnost Korea Hydro & Nuclear Power (KHNP), se PR a digitální kampaní představuje veřejnosti.
Kampaň, jež poběží do února, staví na minimalistických ilustracích typických pro region severovýchodní Asie, které jsou přeneseny do scenérií české krajiny a doplněny o situace z běžného života. Barevnost vizuálů je záměrně laděna do zelených tónů, což má symbolizovat šetrnost k přírodě, čistotu a ekologii.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně KHNP, zdroj: KHNP

Na některých vizuálech využívá kampaň i jihokorejské typografie, zdroj: KHNP.
Z formátů využívá kampaň video, bannery a příspěvky na sociálních sítích, vedoucí na stránku www.korejskaenergie.cz, kde naleznou zájemci více informací o KHNP. Právě zde, a později také v navazující komunikaci, se objeví originální jihokorejská typografie, která má pomoci při předávání informací o klíčových hodnotách KHNP.
„Při tvorbě komunikační strategie bylo nutné zvažovat slabé povědomí o značce KHNP v České republice a poměrně citlivou povahu aktivit, jakou má jaderná energetika. Rozhodli jsme se proto využít pozitivního sentimentu a vnímání, který je přisuzován dosavadním činnostem jihokorejských společností v naší zemi. V první fázi kampaně jsme tedy odkazovali na ‚úspěchy druhých‘, zahrnující výši investic, počet vytvořených pracovních míst a další zajímavá fakta. Ty jsme spojovali se záměrem společnosti KHNP stát se dalším velkým investorem v ČR,” komentuje přístup ke komunikaci Tomáš Preněk, Strategy Director společnosti Isobar, která je pod konceptem spolu s Bistro Social a mediálními agenturami Adexpres a Carat podepsána.
Společnost KHNP představila svůj návrh na dostavbu jaderné elektrárny Dukovany v roce 2016. „Na českém trhu je naše společnost přítomna už několik let. Za tu dobu jsme navázali spolupráci s několika českými firmami, spolupracujeme s Ústavem jaderného výzkumu v Řeži a zajímáme se o dění v třebíčském regionu, kde už tři roky za sebou společně se studenty korejských univerzit pořádáme dobrovolnický program. Druhým rokem také sponzorujeme hokejový tým SK Horácká Slavia Třebíč. I tak jsme ale chtěli představit naši společnost a její hodnoty širší veřejnosti,” říká Harry Chang, šéf českého projektu KHNP.
-stk-