Volkswagen se na českém trhu spojí s Petrem Čechem

úterý, 28. ledna 2020, 13:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Volkswagen před letošním evropským šampionátem posiluje své fotbalové aktivity. Ambasadorem se stal Petr Čech.

Ambasadorem značky Volkswagen se stal Petr Čech, zdroj: VW.

Ambasadorem značky Volkswagen se stal Petr Čech, zdroj: VW.

Volkswagen se připravuje na letošní evropský fotbalový šampionát. Novým ambasadorem se stal Petr Čech. Doplní tak fotbalisty z české fotbalové reprezentace: Pavla Kadeřábka, Ladislava Krejčího a Davida Pavelku, kteří se stávají dlouhodobými tvářemi německé automobilky v Česku. 

„Globálně se Volkswagen stal oficiálním Mobility Partnerem nadcházejícího finálového turnaje Euro 2020, stejně jako dalších projektů UEFA v čele s Ligou národů, ženským evropským šampionátem nebo Eurem nadějí do 21 let. Fotbal jakožto sportovní fenomén je pro nás samozřejmě obrovskou marketingovou příležitostí,“ popisuje Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy.

Na lokální úrovni se tak značka spojuje s Petrem Čechem, který bude reprezentovat Volkswagen především v souvislosti se základní skupinou šampionátu v Glasgowě a Londýně, jejímž vrcholem se stane duel anglického a českého týmu ve Wembley. „Tam máme k dispozici aktivitu Match Ball Carrier, tedy zážitek pro malého fanouška, který zanese zápasový míč přímo na hřiště. Součástí celého servisu pro malého fotbalového nadšence bude setkání s Petrem a jím vedená fotbalová prohlídka Londýna,“ přibližuje možnosti spolupráce Martin Kadečka, vedoucí prodeje Volkswagen osobní vozy.

„Netajím se tím, že jakékoliv partnerství si pečlivě vybírám. Musí mi dávat smysl po všech směrech a mohu přiznat, že finance nejsou na prvním místě. Projekt Volkswagenu mi smysl dává, je mi sympatický. Moje pozice ambasadora Volkswagenu pro Českou republiku je tak jedním z několika bodů, na kterých jsme se dohodli. Nicméně důležitou součástí spolupráce je pro mě velký zájem Volkswagenu o moji letní Fotbalovou školu, pro niž se značka VW stává hlavním partnerem,“ vysvětluje současný člen nejužšího vedení fotbalové Chelsea.

Vedle Petra Čecha se s Volkswagenem spojí trojice fotbalových krajánků působících v německé Bundeslize, italské Serii A a turecké Super Lig – Pavel Kadeřábek, Ladislav Krejčí a David Pavelka. Jednotlivé části spolupráce budou odhalovány postupně.

Ve spolupráci s Českou televizí se bude Volkswagen podílet na mediálním projektu České fotbalové legendy.

Kromě fotbalu se Volkswagen spojuje i s dalšími sportovními disciplínami, například s českým florbalem nebo běžeckým seriálem Run Czech, na jehož akcích se chce zasadit o používání ekologických materiálů.

-stk-