Drogerie Teta nabídne vlasové poradentství přímo v prodejnách

neděle, 9. února 2020, 08:05 Aktuality, Retail MediaGuru

Drogerie Teta chce nabízet profesionální péči o vlasy a od jara 2020 plánuje zavádět vlasové poradenství přímo v prodejnách.

Projekt zatím testovali na dvou prodejnách, jedna z nich je u centrály v Březiněvsi, zdroj: FB Drogerie teta

Projekt zatím testovali na dvou prodejnách, jedna z nich je u centrály v Březiněvsi, zdroj: FB Drogerie teta

Drogerie Teta chystá na jaro 2020 novinky, kromě nového sloganu a reklamní kampaně, se kterými přišla od ledna, také testuje vlasové poradenství přímo v prodejnách. „Úspěšně jsme expertízu v testování vlasů a doporučení správné péče zkoušeli delší dobu na dvou prodejnách a od druhého kvartálu službu plánujeme zavést na dalších obchodech,“ řekl David Vejtruba, marketingový manažer Drogerie Teta na konferenci Retail Summit 2020. O tom, kde a na kolika obchodech, zatím řetězec ještě jedná.

48 % lidí si údajně kupuje nevhodný šampon, poradenství od Drogerie Teta by jim mělo pomoci to změnit, foto: MediaGuru.cz

48 % lidí si údajně kupuje nevhodný šampon, poradenství od Drogerie Teta by jim mělo pomoci to změnit, foto: MediaGuru.cz

Teta se rozhodla nabízet zákazníkům přímo v prodejně odborné poradenství, jaký šampón používat. Výzkumy totiž podle Davida Vejtruby ukazují, že 48 % zákazníků používá šampon nevhodný pro jejich typ vlasů.

Teta se věnuje vlasové péči i v jiném směru. „V tuto chvíli jsme většinový prodejce profesionální značky Tony & Guy v České republice,“ uvedl David Vejtruba s tím, že se v jejich prodejnách uskuteční 70 % všech prodejů značky Tony & Guy v ČR.

Drogerie Teta chce nabízet profesionální péči o vlasy, foto: MediaGuru.cz

Drogerie Teta chce nabízet profesionální péči o vlasy, foto: MediaGuru.cz

David Vejtruba zároveň uvedl, že Drogerie Teta má různé koncepty prodejen pro obchodní centra a pro retail parky, protože je navštěvují odlišné typy zákazníků. Obchodní centrum je podle něj víc o zážitku, kdežto retail park o užitečné části života. V obchodních centrech se především ženy chtějí odreagovat, a tak zde Teta přidává do obchodů o 20 % více produktů dekorativní kosmetiky a pleťové péče. „Zákazník očekává vyšší přidanou hodnotu, je rozmazlenější, ať už je to víc udržitelnosti nebo čeká jinou přidanou hodnotu, třeba službu, za stejné peníze,“ vysvětlil důvod rozdílných konceptů a nových služeb Vejtruba.

-zue-