Granko v kampani připomíná, že „zahřeje každého“

sobota, 22. února 2020, 08:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Granko spustilo novou kampaň, v níž podporuje limitovanou edici s puntíkatým hrníčkem.

Granko v únoru a březnu komunikuje mimo jiné i na zastavkách MHD, foto: MediaGuru.cz.

Granko v únoru a březnu komunikuje mimo jiné i na zastavkách MHD, foto: MediaGuru.cz.

Rozpustné kakao Granko spustilo v únoru novou kampaň, v níž připomíná, že „zahřeje každého“. Zároveň přináší na trh znovu svou limitovanou edici s puntíkatým hrníčkem.

Kampaň běží v únoru a březnu v na českém a slovenském trhu v televizi, outdooru a na internetu. Zatímco televizní reklama cílí primárně na rodiny s dětmi, na zastávkách MHD kombinuje sdělení „Zahřeje každého“ a „V každém věku“. „Granko mají rádi i dospělí a venkovní reklamu věnujeme právě jim, protože je přece v pořádku užít si svůj hrníček kakaa, i když už nejsme děti,“ vysvětluje Eva Rybová, manažerka kategorie nápojů ve společnosti Nestlé Česko a Slovensko, do jejíhož portfolia značka patří.

Tematicky pracuje kampaň s potřebou se zahřát v zimním období. „Objevujeme se v čase jarních prázdnin, posouváme se tedy do zasněženého obrazu mrznoucího dne, kde si užíváme jarních slunečních paprsků a horkého kakaa v ikonickém puntíkatém hrníčku,” dodává Eva Rybová.

Na přípravě a tvorbě kampaně se podílely agentury Mirage, Soundsquare a Blue 449 ve spolupráci s režisérem Urošem Trefaltem a skladatelem Karlem Havlíčkem.

-stk-