Jihlavanka ukazuje „zázrak“ jménem moka konvička

čtvrtek, 27. února 2020, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Jihlavanka v aktuální kampani rozvíjí svůj koncept „Pauza na pořádné kafe“. Popisuje, jak funguje moka konvička.

Zdroj: Tchibo

Zdroj: Tchibo

Značka kávy Jihlavanka v únorové kampani rozvíjí svůj koncept „Pauza na pořádné kafe“, jenž uvedla v červnu loňského roku. Vysvětluje výhody přípravy kávy v moka konvičce. 

„S aktuální kampaní se snažíme primárně oslovit mladší cílovou skupinu, lidi, kteří většinou nepijí turka, ale dávají přednost instantním kávám. My se jim snažíme ukázat, že příprava kávy nemusí být jenom zalití hrníčku horkou vodou, že připravit si pořádné kafe není žádná věda a k pauze na kafe stačí relativně málo – jenom se neodbýt,“ popisuje na dotaz MediaGuru brand manager značky Jihlavanka Petr Macháček.

Kampaň, jež zároveň propaguje i Café Arabica, běží v televizi na všech hlavních stanicích, primárně ale na Nově a Primě. Doplňuje ji komunikace na Facebooku, kde probíhala i soutěž o brandované moka konvičky. 

Za kreativou stojí tým pražské agentury B&T. Produkci zajistila společnost Boogie Films s režisérem Jurajem Janišem a DOP Filipem Markem.

-stk-