Kaufland zavádí personalizovaný věrnostní program

čtvrtek, 13. února 2020, 13:00 Aktuality, Retail MediaGuru

Kaufland uvádí na český trh věrnostní kartu. Nabídne výhody ušité na míru.

Zdroj: Kaufland

Zdroj: Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland na český trh přináší věrnostní kartu, jejímž držitelům nabídne slevové akce, soutěže a výhody ušité na míru. „Jsme druhou zemí, ve které se Kaufland Card bude zavádět. Jedná se o personalizovaný věrnostní program pro zákazníky. Očekáváme, že během letošního roku se do něj zapojí až 1,5 milionu lidí,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Za pravidelné využívání Kaufland Card mohou zákazníci získat odměnu v podobě věrnostních programů nebo možnosti soutěžit o různé ceny. V únoru mají šanci vyhrát automobil Škoda Karoq. „Spektrum benefitů, které Kaufland Card nabídne, budeme neustále rozšiřovat. Chceme spolupracovat i s dalšími partnery, aby si naši zákazníci mohli užít výhody této karty nejen v Kauflandu,“ upřesnila Renata Maierl. 

Kaufland Card mohou zákazníci získat buď v elektronické podobě stažením Kaufland aplikace v Apple Store nebo na Google Play, či ve fyzické formě vyzvednutím v oddělení informací v kterékoli z prodejen. Registrovat se a kartu aktivovat poté mohou přímo v prodejně nebo z domova pomocí webového registračního formuláře na www.kauflandcard.cz. „Naším zájmem je, aby držitelé věrnostních karet Kaufland Card měli informace o veškerých výhodách a aktuálních nabídkách, kdekoli a kdykoli. Najdou je v aplikaci, na webových stránkách, v letáku nebo na cenových etiketách v prodejnách,“ doplňuje Maierl. Plastovou kartu lze navíc propojit s tou digitální. Na jeden digitální účet v aplikaci může mít zákazník přihlášených až pět fyzických karet.

Z řetězců věrnostní programy nabízí například Tesco, Billa, Globus nebo Penny Market. Lidl věrnostní kartu zatím testuje v zahraničí, kdy ji uvede v České republice zatím není jasné.

Kaufland na českém trhu provozuje 133 prodejen a zaměstnává přes 23 500 lidí. Podle posledních známých hospodářských výsledků ve finančním roce 2017/2018 jeho tržby dosáhly 57,6 miliard korun. Zisk před zdaněním stoupl o 56 procent na 3,08 miliardy korun. Řetězec patří do německé skupiny Schwarz, jehož součástí je i Lidl.

-stk-