Další ročník konference BRANDstorming se uskuteční 12. března v prostoru MAMA Shelter Prague. Řečníci představí příběhy brandů, kterým se podařilo úspěšně prosadit na trhu, ať už začínaly zcela od nuly, nebo navazovaly na dřívější tradici.
Mluvit se bude např. o retro značkách. O příběhu České síťovky promluví Karolína Pechová z POAK.
Jak se proměňuje v čase tradiční organizace Sokol? Její moderní tvář a projekt Sokol 2030 představí Marek Tesař z agentury Raul! O repositioningu značky Božkov firmy Stock Plzeň promluví Michal Jakl.
Michal Pastier z agentury Zaraguza představí ty nejlepší fungující FMCG kampaně.
Účastníci uslyší příběhy obuvnické značky Vasky, piva Excelent od Plzeňského Prazdroje nebo Barbie od Mattela.
Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes promluví ve své přednášce od marketingu k matteringu o ekologickém a udržitelném marketingu. Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější omyly při budování brandu. Jak pracovat s podvědomím a spojovat se svojí značkou správné emoce a asociace, ukáže Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu v Behavio Labs.
Podrobný program si můžete prohlédnout na stránkách konference.
-mav-