Nestlé uvádí na trh novou prémiovou značku Orion Ateliér

pondělí, 3. února 2020, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pod značkou Orion Ateliér vstupuje Nestlé do kategorie prémiových tabulkových čokolád, bonboniér a také sezóny.

Zdroj: Nestlé

Zdroj: Nestlé

Společnost Nestlé uvádí na trh novou premiérovou značku čokolád Orion Ateliér. Vstupuje s ní do kategorie tabulkových čokolád a bonboniér a také sezóny (například vánoční nebo velikonoční). Novinku podpoří kampaň s claimem „Naše umění čokolády“ na internetu, v outdooru a také event, jenž se bude konat 4. února v Radlické kulturní sportovní. V březnu na komunikaci naváže televizní reklama. 

Orion Ateliér, jenž bude k dostání na moderním i tradičním trh, staví na tradičních chutích i neotřelých kombinacích. Svým názvem odkazuje k Orion Ateliér obchodu, který Nestlé otevřela loni na Jungmannově náměstí v Praze.

V současnosti značku podporuje valentýnská kampaň se sloganem „Umění vyznat lásku“. Jejím cílem je představit koncept pralinek s jemnou náplní a viditelnými ingrediencemi. 

Klíčový vizuál k valentýnské kampani značky Orion Ateliér, zdroj: Nestlé

Klíčový vizuál k valentýnské kampani značky Orion Ateliér, zdroj: Nestlé

-stk-