Společnost Nestlé uvádí na trh novou premiérovou značku čokolád Orion Ateliér. Vstupuje s ní do kategorie tabulkových čokolád a bonboniér a také sezóny (například vánoční nebo velikonoční). Novinku podpoří kampaň s claimem „Naše umění čokolády“ na internetu, v outdooru a také event, jenž se bude konat 4. února v Radlické kulturní sportovní. V březnu na komunikaci naváže televizní reklama.
Orion Ateliér, jenž bude k dostání na moderním i tradičním trh, staví na tradičních chutích i neotřelých kombinacích. Svým názvem odkazuje k Orion Ateliér obchodu, který Nestlé otevřela loni na Jungmannově náměstí v Praze.
V současnosti značku podporuje valentýnská kampaň se sloganem „Umění vyznat lásku“. Jejím cílem je představit koncept pralinek s jemnou náplní a viditelnými ingrediencemi.
-stk-