Rozvojový kreativní program Young Lions otevřel registrace

pondělí, 17. února 2020, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pro všechny medailisty je letos připravený dvoudenní rozvojový program Winners camp a pro vítěze účast na konferenci Cannes in Prague.

Zdroj: Lionhearted

Zdroj: Lionhearted

Young Lions, soutěž a tréninkový program pro mladé profesionály do 30 let zabývajících se komunikací značek, se letos uskuteční od 27. března do 3. dubna 2020. Zaměřuje se na lidi ze všech typů agentur, freelancerů i klientských organizací v pěti kategoriích – Digital, Marketers, Media, PR a Print.

Účastnící vytvoří dvoučlenné týmy, které dostanou zadání vytvořit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky či CSR programy, a mají 24 hodin na jeho zpracování a odevzdání. Jejich úkolem je přijít s co nekreativnějším řešením a následně ho v pěti minutách prezentovat odborné porotě. 

Kategorie se briefují postupně v jednom dni, a to v pátek, a návrhy se odevzdávají v sobotu. V následujícím týdnu probíhá každý den jedna kategorie – prezentace, vyhlášení výsledků a Feedback sessions. V rámci Feedback sessions porotci probírají, na základě čeho vybrali vítěze a jsou připraveni rozebrat každou práci s každým účastníkem.

Pro všechny medailisty je letos připravený dvoudenní rozvojový program Winners camp (22.-24.5. 2020), který má umožnit další rozvoj osobního a kreativního myšlení. Vítězové letos získávají účast na konferenci Cannes in Prague konané 10. září 2020. Účast na světovém reklamním festivalu v Cannes tak není součástí letošního programu.

Akce se koná v Impact HUBu v Praze. Přihlášky se uzavírají v pátek 13. března. Přihlásit se lze přímo na webu soutěže. Soutěžící musí být narozeni 22. června 1989 a později, dobře ovládat angličtinu a vytvořit dvoučlenný tým.

Zájemci o rozvoj kreativního myšlení a účast v Young Lions se mohou zúčastnit akce Is your great good enough?“, která se koná v Praze, a  poprvé také díky agentuře Lesenský.cz akce „From Good to Great“ v Brně.

V rámci Pražského setkání budou mít návštěvníci příležitost naučit se praktickým kreativním technikám a zároveň se setkat s osobnostmi české komunikační a marketingové scény. Na akci vystoupí například Dita Stejskalová, ředitelka Ogilvy PR & Influence, Martin Charvát, spoluzakladatel agentury Haze, Ondřej Šimůnek, ředitel agentury Wavemaker, nebo Jakub Křenek, digital account director v agentuře Adison.

V Praze se Warm-up koná 20. února 2020 v době 18:00 - 22:00 v Klubu MAM, v Brně dne 25. února v čase 14:00 - 15:40 na ESF MU. Podrobné informace jsou k dispozici na webu akce.

-mav-