Seznam Zprávy spustily kampaň se sloganem Fakta
Nový vzhled Seznam Zpráv se podle provozovatele odrazil na růstu page views. Web podporuje svou novou podobu kampaní.

Zdroj: Seznam Zprávy
Server Seznam Zprávy spustil od začátku února novou marketingovou kampaň s názvem Fakta. Má poukazovat nejen na upravený vzhled webu, ale chce také zdůrazňovat důvěryhodnost a objektivitu jako klíčovou hodnotu, kterou podle průzkumu požadují čtenáři Seznam.cz.
Outdoorová kampaň probíhá převážně v Praze, reklama se dále objeví na internetu formou bannerů, na sociálních sítích, v rádiích Expres FM a Classic Praha, na Televizi Seznam nebo v tištěném Právu, a to po celý únor. Na webu bude i speciální rubrika Fakta, která bude pokračovat i po skončení kampaně.
Seznam Zprávy také uvedly, že zaznamenaly po redesignu meziroční růst page views, a to o 40 % v letošním lednu.
„Seznam Zprávy rekordně rostou, za leden počet zobrazení přeskočil 96 milionů. Nová podoba webu zdůrazňuje, čím jsou jedinečné – silné zpravodajství a investigace, informace z byznysu, analýzy a komentáře osobností. Konceptem Fakta odkazujeme na důležitost kvalitní nezávislé novinařiny, jako protipólu zkreslování či fake news,” říká ředitel divize Zpravodajství a rádií Jakub Unger.
-mav-