Studentská pečeť kombinuje mléčnou a hořkou čokoládu

čtvrtek, 27. února 2020, 10:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Studentská pečeť reaguje na rostoucí oblibu mléčné čokolády s vyšším procentem kakaa. V duchu svého konceptu to však dělá „podle vlastních pravidel“.

Mléčnohořkou novinku komunikuje Studentská pečeť prostřednictvím televize a CLV , foto: MediaGuru.cz.

Mléčnohořkou novinku komunikuje Studentská pečeť prostřednictvím televize a CLV , foto: MediaGuru.cz.

Studentská pečeť uvedla na trh novinku, v níž kombinuje mléčnou a hořkou čokoládu. „Reagujeme tak na trend rostoucí oblíbenosti mléčné čokolády s vyšším procentem kakaa. Jako obvykle to však děláme podle vlastních pravidel,“ přibližuje na dotaz MediaGuru.cz brand manager David Wurst, jenž tak naráží na dlouhodobý komunikační koncept značky. 

Novinku podporuje kampaň v televizi, outdooru a na sociálních sítích. Ve venkovním prostoru jsou k vidění CLV v Praze a Bratislavě, na internetu využívá značka Instagram. Vše je zacíleno na „mladší publikum“ ve věku od 18 do 45 let. 

Kreativní idea vznikla ve spolupráci s agenturou Second Head. Na produkci se podílely společnosti Silent Service a Promo Angel.

-stk-