Vít Fiala upravil inzertní týmy Burdy včetně jejich vedení

pondělí, 24. února 2020, 10:30 Aktuality, Tisk, Lidé MediaGuru

Inzertní oddělení Burda International CZ tvoří aktuálně čtyři prodejní týmy, vedení dvou z nich se změnilo.

Zdroj: Burda International CZ

Zdroj: Burda International CZ

V inzertním oddělení vydavatelství Burda International CZ došlo k dílčím úpravám v jeho struktuře a ke změnám ve vedení jednotlivých prodejních týmů. Nově jsou čtyři prodejní týmy:  Lifestyle (Elle, Marianne, Marie Claire, Joy, Svět ženy), For Women and ICT (Burda Style, Katka, Pošli recept!, Křížovky, Počítač pro každého, Chip), Food and Home-Deco (Apetit, Marianne Bydlení, Elle Decoration, Marianne Venkov a styl, Náš útulný byt, Naše krásná zahrada, Moje zahrádka) a Digital (digitální tituly vydavatelství).

Do vedení rozšířeného lifestylového týmu se posunula Martina Krátká. Týmovou manažerkou pro Digital je od února letošního roku Renáta Jäger. Se svými kolegyněmi zodpovídá za reklamu na webech vydavatelství, např. na apetitonline.cz, elle.cz, marianne.cz a dalších. Masové tituly pro ženy a tituly s IT tematikou i nadále zastřešuje Radana Nouzáková. Podobně i Denisa Olšavská zůstává ve vedení prodejního týmu ze segmentu food a home-deco.

Vít Fiala se do čela obchodu vydavatelství Burda International CZ vrátil od začátku letošního roku.

-mav-