
Společnost Vltava Labe Media (VLM) uskuteční od 23. do 29. března 2020 další ročník akce Deník slevový týden. Cílem vydavatelství je nabídnout účast všem partnerům – velkým zavedeným prodejcům, ale i malým obchodníkům a podnikatelům.
Připravovanou mediální kampaní lze oslovit až 6,5 milionu potenciálních zákazníků. V Deníku, na webu denik.cz, v Deníku Extra distribuovaném zdarma do schránek a také v časopisech vydavatelství Vltava Labe Media budou zveřejněny slevové nabídky partnerů. Čtenář si pak vystřihne slevovou kartu a s ní může čerpat nabízenou nabídku. A to i opakovaně a po celé republice.
„Akce Deník slevový týden jsme se zúčastnili v říjnu a byli jsme spokojeni. Akce byla dobře komunikovaná a dostala se přímo k naší cílové skupině. To jsme zaznamenali jak v našich kamenných prodejnách, tak na našem e-shopu, kde zákazníci kupon hojně využívali,“ řekl Jan Vyletěl, ředitel reklamy a marketingu společnosti Jena Nábytek.
Zapojit se můžou klienti z jakéhokoli oboru – gastronomie, služby, zahradní technika nebo fitness. Více informací je možné najít na webu slevy.denik.cz.
-mav-