ASMEA chce informovat klienty, ptá se médií na jejich postoj

pondělí, 16. března 2020, 10:55 Reklama, Koronavirus MediaGuru

Asociace mediálních agentur chce od médií vědět, jak budou postupovat v případě, že zadavatelé reklamy změní své mediální kampaně.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Asociace mediálních agentur ASMEA se obrátila na mediální domy, mezi kterými jsou rozhodující mediální společnosti s významným postavením na trhu (TV Nova, TV Prima, resp. Media Club, Mafra, CNC, VLM, BigBoard atp.), aby jí sdělily, jak budou postupovat v případě, že se v návaznosti na aktuální situaci rozhodnou zadavatelé reklamy stornovat, posouvat nebo jinak upravovat své naplánované kampaně.

ASMEA se snaží především zjistit, zda mediální domy mají připravena obecná pravidla, procesy a postupy, jak v této mimořádné situaci postupovat.

„Nechceme vytvářet paniku do již tak panické a složité doby, ale klienti mají řadu dle našeho mínění opodstatněných dotazů a rádi bychom jim za celý trh přinesli jednotné, pro celý trh transparentní a jasné řešení, či stanovený postup v dané situaci,“ uvedl výkonný ředitel ASMEA Ondřej Novák. Zdůraznil přitom, že ASMEA chce především, aby mediální agentury mohly jasně a transparentně informovat své klienty, tj. zadavatele reklamy.

-mav-