Do čela marketingu Footshopu nastupuje Filip Druska

čtvrtek, 5. března 2020, 14:55 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým marketingovým ředitelem teniskového obchodu Footshop se stává Filip Druska.

Filip Druska, zdroj: Footshop

Filip Druska, zdroj: Footshop

Do čela marketingu obchodu s limitovanými streetwearovými kolekcemi Footshop přichází Filip Druska. Na nově vytvořenou pozici marketingového ředitele nastupuje po dvou letech ve firmě, kdy působil jako performance marketing manager. V nové roli bude mít na starosti kompletní marketingovou strategii společnosti, jejímž hlavním cílem je co nejlépe pochopit chování zákazníků Footshopu a vybudovat s nimi loajální vztah.

„S Filipem máme v plánu ještě více posílit naši marketingovou komunikaci, zároveň chceme i nadále pokračovat v úspěšné spolupráci se známými značkami. Letos se zákazníci mohou opět těšit na nové kolaborace a produkty,“ komentuje nové obsazení v týmu CEO Footshopu Peter Hajduček. Dalším dlouhodobým úkolem nového šéfa marketingu bude také pokračování v expanzi. Dokladem toho je nedávný vstup na online slovinský trh, v pořadí již sedmnáctý.

Filip Druska do Footshopu přišel před dvěma lety z internetové agentury Unikum, kde působil přes čtyři roky. Jako PPC specialista a později jako team leader zodpovídal za správu PPC kampaní pro mnohé klienty. Už v této době si osahal i kampaně Footshopu, protože CEO teniskového brandu Peter Hajduček je zároveň zakladatel společnosti Unikum Solutions.

-stk-