Frisco probouzí kampaní v ženách jejich „holčičí já“

pátek, 13. března 2020, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Frisco přichází s novou kampaní, v níž ženám připomíná, jak důležité je trávit čas s kamarádkami.

Klíčový vizuál značky Frisco, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Klíčový vizuál značky Frisco, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Značka ochucených ciderů Frisco uvádí novou kampaň, s níž opět cílí na ženy a v duchu svého dlouhodobého konceptu jim připomíná, jak je důležitý čas strávený s kamarádkami. Ukazuje, že v každé ženě se bez ohledu na věk ve společnosti jejích kamarádek ukrývá její „holčičí já“.

Kampaň běží v televizi, tisku a na sociálních sítích. Se sloganem „Buďme holky častěji!“ značka v televizním spotu upozorňuje, že ženy mohou mít ve svém životě více rolí – ve vztahu, rodině, práci, ale i ve společnosti kamarádek. „Chceme ženy povzbudit a podpořit je v tom, aby občas nechaly starosti a povinnosti stranou a vyrazily ven s kamarádkami,“ komentuje Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie společnosti Plzeňský Prazdroj, do jejíhož portfolia Frisco patří.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury VCCP. Produkci měla na starost společnost Stink Films a režie se ujal Peter Ehrenberger, držitel ocenění Art Prix.

-stk-