Gambrinus ukazuje, že „dnešní muži toho mají moc“

čtvrtek, 5. března 2020, 10:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani připomíná Gambrinus mužům, že když toho mají moc, mají se zastavit na jedno.

Výřez z klíčového vizuálu aktuální kampaně značky Gambrinus, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Výřez z klíčového vizuálu aktuální kampaně značky Gambrinus, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Gambrinus spouští novou kampaň se sloganem: „Když toho máte moc, je lepší se zastavit. Na jedno.“ S tváří herce Michala Isteníka, představitele Edy v seriálu Most!, cílí na muže, kteří musí zvládat mnoho každodenních povinností. Radí jim si raději dát pivo s kamarády a připít tak v duchu dlouhodobého claimu „na zdraví zdravému rozumu“.

Kampaň běží od 3. března v televizi, outdooru a na internetu, doplňují POS materiály. 

Pod kreativním konceptem je podepsána agentura McCann Prague. Režie spotů se ujala dvojice Petra Kolečka a Petra Němečka v produkci společnosti Boogiefilms.

-stk-