Kofola uvádí letošní zamilovaný spot od Koháka

středa, 18. března 2020, 13:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou zamilovanou reklamu od Kofoly s názvem „Velká láska i rohy přenáší“ natočil Jakub Kohák.

Klíčový vizuál k aktuální kampani značky Kofola, zdroj: Kofola ČS

Klíčový vizuál k aktuální kampani značky Kofola, zdroj: Kofola ČS

Kofola představila svůj tradiční zamilovaný spot. Letos se jeho režie ujal Jakub Kohák, pod kreativním konceptem je podepsána agentura WMC Grey.

„Lásku si dlouhodobě hýčkáme. Je neoddělitelnou součástí DNA naší tradiční československé značky. A do srdcí spotřebitelů se zapsala nejen zažitým sloganem ,Když ji miluješ, není co řešit‘, ale i silnými příběhy,“ vysvětluje Pavol Chalupka, ředitel marketingu Kofola ČeskoSlovensko.

Nový spot se odehrává v prostředí hájovny uprostřed lesů, kde lásku zažívá dcera hajného, kterému se však její nápadník nezamlouvá. Hrdinou, který mladé dvojici nakonec pomůže, je nečekaně jelen. „Tímto spotem se vracíme ke kořenům kofolích reklam. Věříme, že náš vypointovaný příběh lásky chytne diváky za srdce, ale přiměje je se nad překvapivou zápletkou pousmát,“ dodává David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. Produkci zajistila společnost Stink.

„Jarní kampaní, která se objeví v outdooru, onlinu i v trhu, startujeme celoroční jednotnou komunikaci s tématem Velké lásky. V rámci ní představíme i jednotlivé produkty z kompletně redesignového portfolia,“ uzavírá Pavol Chalupka.

-stk-