Mall i Alza zpřístupňují zavřeným obchodům svá tržiště

čtvrtek, 19. března 2020, 10:50 Aktuality, Retail, Koronavirus na jaře 2020 MediaGuru

Alza i Mall zrychlují procesy na zalistování nových obchodníků do svých tržišť.

Zdroj: Mall.cz

Zdroj: Mall.cz

Alza.cz i Mall.cz usnadňují přístup do svých tržišť, pomoci tak chtějí kamenným obchodům, které musely zavřít v důsledku pandemie koronaviru. Přes rozhraní zavedených e-shopů mohou obchodníci prodávat vlastní zboží ze svých skladů, a díky tomu kompenzovat alespoň do nějaké míry výpadek v prodejích. 

Mall slibuje napojení na platformu Mall Partner v řádu dní, stejně tak celý proces urychluje i Alza v rámci programu dropshipment

„Aktuální situace nahnala zákazníky na internet a provoz na Mall.cz je oproti loňskému roku téměř dvojnásobný. Toho mohou obchodníci využít a své zboží snadno nabízet přímo na webu Mallu. Získají tak nejen možnost oslovit miliony zákazníků, ale také potřebnou infrastrukturu, například v podobě řešení dopravy, platební brány či zákaznické péče, popisuje výhody Oldřich Bajer, CEO Mall Group. Mall novým partnerům odpustí poplatky za připojení do systému, hradit bude také náklady na zalistování, fakturaci zboží, vratné procesy a zákaznický servis. 

„Aktuálně máme zapojených přes 500 partnerů a v důsledku vládních opatření významný nárůst zájemců. Doposud jsme byli schopni zapojovat zhruba 100 nových prodejců měsíčně a nyní usilovně pracujeme na tom, abychom toto tempo významně zrychlili,“ říká za Mall.cz jeho tisková mluvčí Pavla Hobíková.

Alza v oblasti tržiště spolupracuje s desítkami firem. Za letošní rok své tržby plynoucí z této formy prodeje více než ztrojnásobila. Nyní se chce ještě více otevřít a proces urychlit – přihlášení by mělo v průměru trvat dva až čtyři dny namísto původních čtyř týdnů.

„Alza partnerům poskytne své kompletní zázemí a infrastrukturu – například oslovení milionů zákazníků, kteří každý den navštíví web, širokou síť více než 2 000 výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Na partnerech je pouze zajištění a správa vlastní skladové zásoby a expedice objednávky přímo k zákazníkovi,“ vysvětluje obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena s tím, že jeho společnost na sebe přebírá zpracování objednávky od A do Z, zákaznický servis včetně vratek a reklamací a partnerům nabízí i svou IT podporu. 

-zue-, -stk-