Škoda spouští s We Love Cycling kampaň #bikefluencer

úterý, 3. března 2020, 12:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Cyklistická platforma We Love Cycling, která patří pod automobilku Škoda Auto, startuje reklamní kampaň #bikefluencer.

Jedenáctiletá cyklistka Alex Borská na handbiku s profesionálním cyklistou Jiřím Ježkem, zdroj: Škoda Auto

Jedenáctiletá cyklistka Alex Borská na handbiku s profesionálním cyklistou Jiřím Ježkem, zdroj: Škoda Auto

Společnost Škoda Auto spouští se svou cyklistickou platformou We Love Cycling reklamní kampaň #bikefluencer. Jejím cílem je najít prostřednictvím sociálních sítí jedince, kterým jízda na kole změnila život a motivují svým nadšením pro cyklistiku ostatní. Hlavní inspirací je příběh jedenáctileté cyklistky Alex Borské, která si chce splnit svůj sen účastnit se Paralympijských her 2024 v Paříži. 

„Silný příběh Alex a jejího snu nás inspiroval k vytvoření této kampaně. Cílem je najít další bike influencery, kteří někoho přivedli k cyklistice a díky tomu jim změnili život,“ říká Petr Janeba, vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika.

Digitální kampaň využívá online kanály, jako jsou Facebook, Instagram nebo YouTube. Vybrané příběhy z kampaně budou zveřejněny na samotné platformě WeLoveCycling.cz. Představeny budou celkem tři příběhy cyklistických influencerů – kromě Alex Borské v nich vystupuje polská fyzioterapeutka Tamara Olga Górencka-Weronska, která s cyklistikou začala až ve svých 40 letech, a španělská architektka Claudia Galicia Cotrina, vítězka extrémního pouštního závodu Titan Desert 2019.

V rámci kampaně spolupracuje platforma i s dalšími influencery, mezi něž patří například Miss České republiky 2016 a modelka Andrea Bezděková nebo český profesionální handicapovaný cyklista Jiří Ježek. Součástí bude také soutěž o pět zážitkových cyklistických balíčků,  které jsou na míru přizpůsobeny jednotlivým cyklistickým disciplínám (silnice, horská kola, pumptrack apod.).  

Kampaňové vizuály se dále objeví v titulech zaměřených na sport a životní styl.

Na přípravě a vytvoření kampaně spolupracovalo více agentur. Materiály pro globální platformu připravila agentura Mustard. V České republice kampaň adaptovala agentura Zaraguza pro agenturu Concept One, která spravuje domácí mutaci platformy We Love Cycling. Mediálně kampaň zastřešuje agentura PHD.

Cyklistická platforma We Love Cycling je součástí cyklistických aktivit společnosti Škoda Auto. Jejím prostřednictvím automobilka připomíná, že jako první nevyrobila auto, ale kolo. I z tohoto důvodu je cyklistika vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem sponzorské strategie automobilky. Je dlouhodobým partnerem závodu Tour de France či Českého svazu cyklistiky. 

-stk-