Somat a Pur upozorňují na nedostatek společného času

středa, 11. března 2020, 15:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značky čisticích prostředků na nádobí společnosti Henkel se rozhodly povzbudit lidi ke společnému trávení času.

Zdroj: Henkel

Zdroj: Henkel

V rámci kampaně #enjoytogether upozorňují Pur a Somat, značky čisticích prostředků na nádobí společnosti Henkel, na nedostatek společně tráveného času. Zároveň se snaží lidi podnítit k tomu, aby si našli čas na své blízké, například u dobrého jídla.

„Problém s nedostatkem času se týká téměř každého, bez ohledu na věk nebo práci. Doba je velmi rychlá a mnoho času věnujeme každodenním povinnostem. Rozhodli jsme se tedy lidem připomenout, že trávit čas společně je důležité a je třeba si umět užít pěkné chvíle. Ideálně u dobrého jídla. O špinavé nádobí se pak postarají naše ověřené produkty,“ uvedla brand manažerka značky Somat Michaela Hájková.

Kampaň stavěla především na spolupráci s 25 českými a slovenskými influencery. Ti v první fázi nejprve zveřejnili příspěvky, v nichž se podělili o pohled, co pro ně znamená čas strávený s blízkými. Rovněž ukázali, jakým způsobem dokáží využít přípravu jídla k tomu, aby se rodina a přátelé sešli na jednom místě. Následovala neformální kulinářská akce pod taktovkou semifinalisty soutěže MaterChef Olivera Papeho, které se účastnili influenceři i se svými rodinami a přáteli. Součástí komunikace byla také na míru připravená webová podstránka s tipy na tematické večeře a zajímavé recepty.

Během kampaně vydali zapojení influenceři celkem 258 příspěvků na sociálních sítích. Zároveň se kampaň objevila 94krát v tradičních a online médií. Celkem zasáhla více než dva miliony lidí.

-stk-