T-Mobile po 22 letech končí s českým fotbalem

pondělí, 9. března 2020, 10:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Po 22 letech ukončí T-Mobile své partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Poslední spoluprací bude letošní Euro.

Zdroj: FB T-Mobile CZ

Zdroj: FB T-Mobile CZ

T-Mobile ukončí po letošním evropském šampionátu své partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Generálním partnerem byl operátor více než 22 let, za tu dobu se odehrálo přes 230 zápasů, 11 kvalifikačních cyklů, reprezentace zažila celkem sedm postupů v řadě na Euro a jednu účast na mistrovství světa.

„Stáli jsme po boku české reprezentace déle než dvě dekády, ať už se dařilo, či nikoliv. Sedmý postup v řadě na Euro symbolicky uzavře naši spolupráci,“ říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile ČR, a dodává: „Máme hluboko v srdci český fotbal, emoce, které přináší, jak dokáže spojit a nadchnout fotbalové fanoušky od Aše po Jablunkov. Zároveň ale cítíme, že je čas se posunout dále.“

T-Mobile se spojil s fotbalovou reprezentací v roce 1998, tehdy ještě jako Paegas. „Bylo to dlouhé a oboustranně prospěšné partnerství, za které je zapotřebí poděkovat. O možnosti skončit jsme se dozvěděli už před několika měsíci, a tak nás konečné rozhodnutí nepřekvapilo,“ poznamenal předseda FAČR Martin Malík.

Během více než dvou desetiletí uspořádal T-Mobile pro fanoušky nejrůznější aktivity, ať už se jednalo o velkoplošné projekce, akce 1+1 vstupenka zdarma, lístky v předprodeji, sběratelské kolekce kartiček fotbalových reprezentantů, speciální fotbalové zpravodajství v mobilu, mobilní aplikace či portál fotbalvsrdci.cz. Největší oblibu si získaly soutěže o lístky – celkem se s T-Mobile podívalo na reprezentační zápasy více než 30 000 zákazníků operátora. Marketingové aktivity chystá i na letošní Euro.

T-Mobile není jediným partnerem, který s FAČR letos ukončuje spolupráci. Kromě T-Mobile  končí smlouva Pepsi, Hyundai a Pumě. Novými partnery se loni staly Pivovary Staropramen, výrobce televizorů TCL a pracovní oblečení Ardon.

-stk-