Televize i v únoru odvysílaly víc reklamních TRP než loni
Také druhý letošní měsíc přinesl na televizním reklamním trhu vyšší počet TRP než ve stejném období loňského roku.

Zdroj: Pixabay
Počet odvysílaných reklamních TRP na televizním trhu byl letos v únoru o několik procent vyšší než ve stejném období loni. Navýšení je v průměru za všechny rozhodující cílové skupiny (15+, 15-54 a 15-69) na úrovni čtyř procent. Nejvyšší nárůst byl zaznamenán v divácké skupině 15+ (+5 %).
Nejsilnějšími subjekty z pohledu TRP zůstávají MediaClub (nejvyšší podíl v 15+ a 15-69) a TV Nova (nejvyšší podíl v 15-54). Nejvíce si meziročně polepšily skupiny České televize a Atmedia.
Podíl obchodních sítí na TRP, 15+, únor 2020
Nielsen Admosphere, přepočítáno na TRP 30'
Podíl obchodních sítí na TRP, 15-54, únor 2020
Nielsen Admosphere, přepočítáno na TRP 30'
Podíl obchodních sítí na TRP, 15-69, únor 2020
Nielsen Admosphere, přepočítáno na TRP 30'
-mav-