Televize i v únoru odvysílaly víc reklamních TRP než loni
Také druhý letošní měsíc přinesl na televizním reklamním trhu vyšší počet TRP než ve stejném období loňského roku.
Počet odvysílaných reklamních TRP na televizním trhu byl letos v únoru o několik procent vyšší než ve stejném období loni. Navýšení je v průměru za všechny rozhodující cílové skupiny (15+, 15-54 a 15-69) na úrovni čtyř procent. Nejvyšší nárůst byl zaznamenán v divácké skupině 15+ (+5 %).
Nejsilnějšími subjekty z pohledu TRP zůstávají MediaClub (nejvyšší podíl v 15+ a 15-69) a TV Nova (nejvyšší podíl v 15-54). Nejvíce si meziročně polepšily skupiny České televize a Atmedia.
Podíl obchodních sítí na TRP, 15+, únor 2020
Podíl obchodních sítí na TRP, 15-54, únor 2020
Podíl obchodních sítí na TRP, 15-69, únor 2020
-mav-