TV Prima zahájila osvětovou kampaň k nemoci COVID-19

pondělí, 23. března 2020, 14:05 Aktuality, TV, Reklama, Koronavirus MediaGuru

Osvětovou kampaň před nákazou COVID-19 pomocí spotů, tištěné i online inzerce uvedla od soboty 21. března televize Prima.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Skupina Prima a Český červený kříž spustily osvětovou kampaň, která veřejnosti radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. V kampani vystupují herci seriálu Modrý kód.

Tvářemi dvou nových instruktážních spotů se stali Kristýna Frejová a David Gránský. Jejich koncept navazuje na předchozí dvě osvětové kampaně s názvem „Když jde o život“.

„Zkušenosti z ostatních zemí ukazují, že onemocnění koronavirem v České republice může kulminovat v následujících týdnech, a proto je důležité dbát na preventivní opatření. Rozhodli jsme se proto s Českým červeným křížem vytvořit novou sérii instruktážních spotů, které názorně ukazují, jak lze eliminovat rizika nakažení. Osvětovou kampaň již podporujeme i inzercí v tištěných a online médiích, kde jsme všechny rady shrnuli do sedmi užitečných tipů,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Zdroj: FTV Prima

Prima na sociálních sítích také spustila výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně se známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku. „V nejbližších dnech chystáme spustit informační linku Modrého kódu ve spolupráci s ÚAMK,“ dodal Pýcha.
Prima také nakoupila i 50 tisíc ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.

-mav-