Letošní 18. ročník oborové soutěže Zlatý středník eviduje celkem 415 přihlášek, což je třikrát více než v loňském roce. Mezi přihlašovateli dominují zadavatelé z České republiky a nově i ze Slovenska, a to jak z řad mezinárodních korporací a malých a středních firem, tak veřejných institucí a neziskového sektoru. Zájem ukázat své práce mají ale také české a slovenské agentury či kreativní studia.
V soutěži, kterou pořádá profesní organizace PR Klub, práce ve 30 kategoriích hodnotí celkem 12 porot. Letošní ročník má oproti tomu předešlému dvě novinky. „Soutěž od svého vzniku doznala mnoha proměn, které stejně jako ty letošní vždy reagovaly na aktuální poptávku zadavatelů po práci s obsahem, formou a nástroji moderní komunikace. Proto je první změnou, že nově pokrývá všechny zásadní oblasti, které jsou pro zadavatele důležité. A to od práce s influencery po budování značky zaměstnavatele či integraci použitých nástrojů. Druhá inovace letošního roku vznikla na základě poptávky ze Slovenska. Tamní komunikační týmy mají nyní příležitost změřit síly s českými projekty, 13 procent z více než čtyřech stovek přihlášek je tak letos ze Slovenska,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
Vedle tradičních kategorií, v nichž jsou hodnocené nejlepší firemní časopisy, newslettery, katalogy, letáky, výroční zprávy, weby a profily na sociálních sítích, jsou letos nejobsazovanějšími kategoriemi nejlepší audio a video prezentace; struktura, obsah a storytelling; PR event; zapojení influencera a celebrity; kreativní idea; využití sociálních sítí; interní komunikace a employee engagement.
-stk-