ZOOT zavádí v době koronaviru vlastní taxi

úterý, 31. března 2020, 12:20 Aktuality, Retail, Koronavirus MediaGuru

Módní e-shop ZOOT zavádí novou službu – speciálního kurýra, který počká, než si zákazník věci doma vyzkouší.

Zdroj: ZOOT

Zdroj: ZOOT

Český online prodejce s módou ZOOT přichází v hlavním městě s novou speciální službou – ZOOT Taxi, která nabídne dovoz zboží až domů s tím, že kurýr počká, než si oblečení zákazníci vyzkouší. Tato možnost je součástí online prodeje i mobilní aplikace a není limitována počtem zakoupených kousků oblečení.

„Největší devízou ZOOTu je možnost si oblečení vyzkoušet bez nutnosti složitého vrácení nevyhovujících kusů, tento zážitek chceme jako první v ČR umožnit i z domova,“ přibližuje novou službu Robert Vojáček, ředitel pro rozvoj společnosti ZOOT. Firma se tak snaží nejen přiblížit zákazníkům, ale hlavně co nejvíce zjednodušit zkoušení věcí a následně zrychlit jeho vrácení. 

Pro ZOOT Taxi si lze vybrat zboží na webu nebo v aplikaci, zaplatit online a druhý den ho kurýr zaveze na zadanou adresu. Půl hodiny před doručením osobně zavolá. Po předání věcí počká 20 minut na vyzkoušení věcí. To, co se zákazníkovi líbit nebude, může okamžitě vrátit a peníze mu přijdou zpět. Cena této služby je stanovena na 199 Kč.

Kurýři budou vybaveni rukavicemi. „Chybět nebude ani obligátní rouška nebo dezinfekce na ruce,” dodává Vojáček s tím, že firma počítá s edukací zákazníků, jak služba funguje. Za tímto účelem připravila video, jak předávání zboží probíhá. 

ZOOT kromě svého e-shopu provozuje i vlastní Výdejny radosti. Od loňského roku také buduje partnerskou síť výdejen, která čítá již přes 70 poboček po celé republice. V současnosti jsou však kvůli vládním nařízením uzavřeny. V reakci na to zavedl ZOOT dočasně standardní doručení objednávky zcela zdarma, akce se vztahuje i na dobírku.

O módu není v době koronaviru zájem, nepomáhá ani online

úterý 31. března 2020

-stk-