Dáme jídlo do kampaně zapojuje záběry z restaurací

úterý, 28. dubna 2020, 18:00 Aktuality, Reklama, Koronavirus MediaGuru

Služba Dáme jídlo do nové kampaně zapojuje partnerské podniky, které sdílejí autentické fotografie svých týmů při práci v době pandemie.

Zdroj: Dáme jídlo

Zdroj: Dáme jídlo

Rozvážková služba Dáme jídlo v dubnu spustila novou reklamní kampaň s názvem #dametospolecne. Jejím cílem je upozornit, že i když jsou restaurace a další gastronomická zařízení pro zákazníky uzavřeny, příprava jídel v řadě z nich pokračuje alespoň pro rozvoz. Do kampaně se zapojily i partnerské podniky, které sdílejí autentické fotografie svých týmů při práci. 

Kampaň, jež využívá televizi, rádio a internet, vznikla během jednoho týdne. Poběží až do května na kanálech televizní skupiny Prima a také v celorepublikovém vysílání rádia Evropa 2 a Hitrádia. „Cílem kampaně je, vzhledem k našemu pokrytí, podpořit v aktuální situaci podniky napříč celou republikou. Chceme dát zákazníkům na vědomí, že restaurace jsou tu pro ně i nadále. Lidé si mohou objednat a užít si jídlo ze své oblíbené restaurace skrze rozvoz. Zároveň jsme chtěli partnerské restaurace přímo zapojit. Vzhledem k platným omezením nebylo možné mít velkou produkci a štáb, který by se na tvorbě podílel, museli jsme vymyslet jiné a hlavně bezpečné a bezkontaktní řešení realizace. Nakonec jsme se rozhodli pro formu fotografií a požádali jsme podniky o autentické momentky jejich týmů při práci,“ popisuje vznik kampaně Břetislav Stromko, ředitel marketingu a business intelligence společnosti Dáme jídlo.

Součástí kampaně je i rozvážka jídel do nemocnic a dalších zařízení v první linii. Dosud do nich Dáme jídlo rozvezlo na dva tisíce porcí. Část rozvážky je realizována ve spolupráci s restaurační sítí McDonald’s, poskytující zdravotníkům desítky porcí denně zcela zdarma.

Dáme jídlo dlouhodobě investuje do marketingu desítky milionů korun měsíčně a ani teď své investice nesnižuje. V březnu služba například navýšila odměny v bonusové hře doprovázející každou objednávku. Od té doby Dáme jídlo rozdalo zákazníkům v kreditech již více než sedm milionů korun. Lidé pak tyto prostředky mohli využít k objednávkám ze svých oblíbených restaurací. 

Partnerské podniky Dáme jídlo také propaguje na svých sociálních sítích skrze sponzorované příspěvky a podporuje je i prostřednictvím pravidelných promoakcí. „V investicích plánujeme pokračovat i v následujících měsících tak, aby se zákazníci k restauracím častěji vraceli, objednávali si od nich a tím je podpořili. Zároveň se nám daří šířit povědomí o nabídce podniků mezi nové zákazníky, kteří o nich dosud neslyšeli, nebo rozvoz jídla zatím nikdy nevyzkoušeli,“ dodává Stromko.

Veškeré gastropodniky musely uzavřít své prostory pro zákazníky už v polovině března a řada z nich od té doby čelí existenčním problémům. Podle průzkumu agentury Nielsen poklesl obrat gastro podnikům o více než 90 %, což činí podle jejích propočtů ztrátu ve výši 14 miliard korun měsíčně.

-stk-