Kooperativa spouští kampaň, navazuje na loňský koncept

pondělí, 27. dubna 2020, 17:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pojišťovna Kooperativa spouští od pondělí 27. dubna novou kampaň, která se nejprve objeví v televizi a na internetu.

Zdroj: repro spot Koopertitva

Zdroj: repro spot Koopertitva

Pojišťovna Kooperativa spouští od pondělí 27. dubna novou kampaň, která se nejprve objeví v televizi a na internetu. Nový 30vteřinový spot je zaměřen na životní pojištění.

Koncept navazuje na image kampaň z roku 2019 s claimem „Pro život, jaký je“ a opět se snaží zachytit situace, ve kterých poukazuje, jak snadno se člověk dostane do problému. „Stále usilujeme o maximální uvěřitelnost a autenticitu příběhů, a proto jsme se nechali inspirovat skutečnými příběhy. Důležitý je pro nás ale odlehčený a milý tón,“ uvedl Jindřich Skrip, ředitel Úseku marketingu a komunikace Kooperativy.

Zdroj: Kooperativa

Kampaň humornou formou dramatizujeme okolnosti, které vedou k tomu, že se někomu něco přihodí. „Náměty pro jednotlivé motivy jsme čerpali přímo ze zkušeností a záznamů poradců a likvidátorů, kteří průšvihům čelí denně," popsal Jiří Langpaul, kreativní ředitel WeAreGinger.  

Spoty pro image kampaň režíroval stejně jako v minulém roce Tobias Perse, produkci zajistili Dawson Productions a pocházejí z dílny kreativní agentury WeAreGinger.​

Na televizní a online spot naváže v květnu a v červnu outdoorová kampaň, která bude pokračovat v létě i na podzim.

-mav-