SodaStream akcentuje v kampani domácí pohodlí

neděle, 5. dubna 2020, 08:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

SodaStream se ve své nové celoroční kampani zaměřuje na domácí pohodlí při přípravě perlivé vody.

Zdroj: Repro YT TVSodaStream

Zdroj: Repro YT TVSodaStream

Značka SodaStream zahájila v březnu televizní kampaň, která poběží po celý rok. K vidění je na stanicích skupiny Nova a Prima. Sází v ní na osvědčené akcentování domácího pohodlí při přípravě perlivé vody bez tahání lahví.

„Strategie, při níž zdůrazňujeme komfort domácího prostředí a ušetření námahy, se naší značce dlouhodobě osvědčila a sázíme na ni znovu. Již několik let přináší značce SodaStream stabilní růst prodejů na mnoha evropských trzích. Domníváme se, že i kvůli aktuální komplikované době se podaří oslovit zákazníky připomenutím alternativy k návštěvě obchodů,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.

Hlavní postavou kampaně je mladá žena, která se prostřednictvím několika jednoduchých kroků snaží získat čas pro sebe. Ztvárnila ji herečka a zpěvačka Sarah Catherine Hook, známá například z hororového snímku V zajetí démonů. V české verzi jí hlas propůjčila René Slováčková.

Kreativa kampaně vznikla v mateřské zemi společnosti – Izraeli.

-stk-