O2 TV: Růst počtu nových zákazníků v březnu zpomalil

pátek, 15. května 2020, 07:45 Aktuality, TV, Koronavirus MediaGuru

O2 TV eviduje za první čtvrtletí roku 459 tisíc zákazníků, v březnu ale jejich přírůstek vlivem pandemie zpomalil.

Zdroj: O2 TV

Zdroj: O2 TV

Počet zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 31. březnu 2020 celkem 459 tisíc včetně zákazníků, kteří využívají měsíční balíčky O2 TV Sport Pack online a O2 TV HBO a Sport Pack. Březnový růst nových zákazníků o 15 % je v kontrastu s 65% meziročním nárůstem v předchozích dvou měsících, uvedla v pátek ráno společnost O2. V meziročním srovnání se počet zákazníků O2 TV zvýšil o 27 %.

O2 při příležitosti oznámení hospodářských výsledků za první kvartál 2020 uvedla, že březnový nástup pandemie Covid-19 ovlivnil výsledky za celé první čtvrtletí. Klíčové části byznysu vykazovaly první dva měsíce roku solidní výkonnost, vyhlášení nouzového stavu následně negativně ovlivnilo výnosy z příchozího roamingu, prodeje telefonů a částečně i služeb.

Konsolidované provozní výnosy se v prvním čtvrtletí meziročně zvýšily o 3,7 % na 9,6 miliard korun. Konsolidovaný provozní zisk EBITDA vzrostl za první tři letošní měsíce o 6,5 % na 3,1 mld. Kč.

„Operátor O2 se společně se svými zákazníky, státem i neziskovými organizacemi zapojil do boje proti šíření nákazy poskytnutím řady služeb zdarma. Jejich hodnota dosáhla 384 milionů korun," uvedla dále společnost O2.

-mav-