CNNPrima.cz navštívilo za první měsíc přes milion uživatelů

pátek, 5. června 2020, 11:05 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

Nový zpravodajský web, který zahájil se spuštěním stanice CNN Prima News, navštívilo za první měsíc přes milion reálných uživatelů.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Po necelém měsíci fungování dosáhl nový zpravodajský web CNNPrima.cz 1,112 mil. reálných uživatelů. Vyplývá to z dat výzkumu NetMonitor. Celkový počet přehrání videí na novém zpravodajském webu byl v květnu 1,772 milionu. Mezi tři nejnavštěvovanější pořady na webu patří pořady Interview, 360° Pavlíny Wolfové a K věci. V pátek o tom informovala televizní skupina Prima. 

„V průběhu května nám skvěle zafungovaly například články o suchu v České republice či potravinové soběstačnosti. Výborný zásah měla interview z TV pořadů i exkluzivní rozhovory přímo pro web, a to hlavně s politiky, ekonomickými či zdravotnickými experty a dalšími osobnostmi,“ přiblížil Tomáš Večeřa, Head of Digital CNN Prima News.

Celková návštěvnost portálu iPrima.cz dosáhla v květnu 3,986 mil. reálných uživatelů (meziroční nárůst +49 %). Web Prima Cool v květnu navštívilo celkem 1, 372 mil. reálných uživatelů, byl to nejlepší výsledek v jeho historii.

Televizní stanice  CNN Prima News měla v květnu podíl 0,40 % v divácké skupině 15+, přičemž současná celková proladěnost nového kanálu je 46 %. „Očekáváme, že s nárůstem proladěnosti poroste i celkové share kanálu. Pokud porovnáme start CNN Prima News se startem konkurenčních zpravodajských projektů, vidíme, že jsme na tom s hodnotou share velmi dobře," sdělila na dotaz MediaGuru.cz Prima. Podle prvních týdnů byly z televizních pořadů nejsledovanější pořady Hlavní zprávy, Showtime, Počasí, Partie Terezie Tománkové a Silný hlas Markéty Fialové.

Skupina Prima dosáhla v květnu souhrnného podílu 26,09 % (celý den, 15+). Meziročně se její podíl na sledovanosti zvýšil o tři procentní body. Primu táhne seriál Slunečná, který televize vysílá v premiérách jednou týdně. Nejsledovanější květnový díl Slunečné zhlédlo 12. května na hlavním kanále Prima 1,54 mil. diváků (podíl 35,99 %) v CS 15+.

Sledovanost TV byla v květnu stále delší, polepšila si Prima

pátek 5. června 2020

Tyto výsledky se odrazily na tom, že reklamní zastupitelství Media Club se dostalo na své rekordní hodnoty od vzniku v roce 2013. Celodenní podíl představoval 33,8 % (meziroční nárůst +3,48 pb.) v divácké skupině 15+ a 33,2 % v divácké skupině 15–69 let (meziroční nárůst +3,65 pb.).

-mav-