Conectart chce v kampani bořit mýty o call centrech

středa, 17. června 2020, 15:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Conectart spouští v červnu náborovou kampaň, jejímž cílem je bořit zažité mýty o práci v call centrech.

Jeden z 10 vizuálů kampaně společnosti Conectart, zdroj: Conectart

Jeden z 10 vizuálů kampaně společnosti Conectart, zdroj: Conectart

Největší provozovatel kontaktních center v Česku, společnost Conectart, startuje v červnu novou kreativní náborovou kampaň. Jejím hlavním cílem je bořit mýty, které jsou pro práci telefonního operátora zažité. 

„Operátoři se stále potýkají s nejrůznějšími předsudky. My se proto dlouhodobě snažíme o narovnání nejen dobrého jména profese operátora, ale i celého odvětví.  Kampaní chceme poukázat i na fakt, že dokážeme nabídnout práci téměř každému, a to i lidem z okraje trhu práce. Například matkám samoživitelkám, seniorům nebo osobám se zdravotním znevýhodněním. Díky novým technologiím zaměstnáváme i tzv. digitální nomády, což bychom rádi odkomunikovali zase mladé generaci,“ vysvětluje Barbora Tillová, marketingová ředitelka společnosti Conectart.

Conectart vytvořil spolu s operátory seznam „hejtů“, které se mezi lidmi obecně tradují o práci v call centrech. Vzniklo tak 10 komunikačních mutací, které doslovně zažité stereotypy znázorňují. Všechny texty začínají stejně: „Říkali mi, že…“ 

Další z vizuálů kampaně Conectartu, zdroj: Conectart

Další z vizuálů kampaně Conectartu, zdroj: Conectart

Další z vizuálů kampaně Conectartu, zdroj: Conectart

Další z vizuálů kampaně Conectartu, zdroj: Conectart

„Kampaň má upoutat pozornost na zjevné a zažité předsudky o práci v kontaktních centrech. Nechtěli jsme ale žádné vizuály z fotobanky, proto jsme do kampaně zapojili reálné pracovníky – a pro někoho třeba i budoucí kolegy. Reální lidé z Conectartu tedy hrají v kampani důležitou roli a podtrhují autenticitu snahy klienta o kultivaci tohoto prostředí. Kampaň jsme rozdělili do dvou linek: zlepšení pověsti o call centrech a vyvracení zažitých mýtů na jedné straně, a zvýšení povědomí o Conectartu na straně druhé. Samozřejmostí je pak zdůraznění výhod, které mají zaměstnanci tohoto call centra oproti konkurenci,“ říká ředitelka realizující agentury Hotshots Kristina Hotová.

Kampaň je určena primárně pro online prostředí, ale objeví se i na venkovních plochách, nejintenzivněji s ní však bude společnost pracovat na sociálních sítích. Právě zde chce společnost akcentovat uvolněnou atmosféru a řadu firemních benefitů, které svým zaměstnancům nabízí –zdůrazněna je flexibilita, podpora mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práci z domu, moderní pracovní prostředí, nebo třeba podporu matek samoživitelek. Veškerá komunikace směřuje na náborový web www.borimemyty.cz.

-stk-