Do obchodu Adexpresu přichází Kolečářová a Majnuš

středa, 10. června 2020, 07:25 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Obchodní tým agentury Adexpres se rozšířil o Barboru Kolečářovou a Michala Majnuše.

Michal Majnuš & Barbora Kolečářová, zdroj: Adexpres

Michal Majnuš & Barbora Kolečářová, zdroj: Adexpres

Digitální agentura Adexpres ze sítě Dentsu Aegis Network přidává nové seniorní obchodní pozice. Rozvoj nových produktů a konzultačních služeb bude nově řídit Michal Majnuš, dosavadní marketingový ředitel celé skupiny Dentsu. Barbora Kolečářová povýšila do pozice Head of Trading, ve které zastřeší obchod a vztahy s médii.

Barbora Kolečářová strávila celou dosavadní kariéru ve skupině Dentsu Aegis. Během šesti let se postupně vypracovala z account manažera na Group Team Leadera agentury iProspect. Tuto pozici zastávala také po spojení s Adexpresem v roce 2016. Na nové pozici bude úzce spolupracovat s investičním ředitelem Dentsu Aegis Martin Mlýnkem, který má nákup médií na starosti v celé skupině.

Michal Majnuš měl v Dentsu Aegis kromě marketingu za úkol hledat nové příležitosti k rozvoji produktů včetně konzultačních služeb. „Vnímáme, že se náš trh za poslední roky výrazně proměnil. Vstoupily do něj zcela nové subjekty s novými inovativními službami a produkty, které nám digitální marketing doslova mění pod rukama. Tato změna vytváří tlak na všechny agentury, aby našly způsob, jak pro klienta vytvořit přidanou hodnotu nad rámec klasického nákupu médií. A to bude mít u nás za úkol právě Michal, jehož zkušenosti ze startupového světa budou podle mě tím správným katalyzátorem změn,“ okomentoval přesun Majnuše do svého týmu ředitel agentury Adexpres Jan Galgonek.

V Adexpresu bude Majnuš úzce spolupracovat s datovým týmem pod vedením Petra Jahna. Kromě nových produktů a konzultací se bude věnovat také marketingu agentury. Pozice marketingového ředitele ve skupině Dentsu Aegis zůstane neobsazena.

Majnuš řídil marketing a komunikaci skupiny Dentsu Aegis Network od roku 2018. Předtím se jako konzultant věnoval několika start-upovým projektům z oblasti cestovního ruchu, fintechu a marketingových technologií. Na pozici PR manažera působil ve start-upu Kiwi.com. Začínal jako analytik v brněnském inovačním centru Unifer.

-stk-