Mitsubishi v letní kampani objevuje Česko díky SUV

úterý, 16. června 2020, 17:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Automobilka Mitsubishi připravila na léto kampaň na podporu prodeje svých vozů spojenou s propagací cestovního ruchu.

Zdroj: M Motors CZ

Zdroj: M Motors CZ

Automobilka Mitsubishi připravila na léto kampaň na podporu prodeje svých vozů spojenou s propagací cestovního ruchu. Kampaň „Objevujte Česko v Mitsubishi" ukazuje známé i méně známé lokality v České republice, kam stojí za to vyrazit ve vozech SUV od Mitsubishi.

„Pro letošní léto jsme se snažili přijít s konceptem, který vychází ze stávajících ztížených možností cestovat do zahraničí a poukazuje tak na objevování krás u nás doma. Chceme se tím alespoň trošku zapojit do rozproudění české ekonomiky a samozřejmě představit naše vozy. Komunikovat tak budeme modely ASX, Outlander a Eclipse Cross,“ říká Marek Vodička, marketing a PR manager společnosti M Motors CZ.

„Jsme si vědomi toho, že automobilky prochází těžkým obdobím a momentální situace jim nenahrává. Většina z konkurenčních značek proto staví svou aktuální strategii na podobné komunikaci.“ dodává Barbora Hájková, client service director agentury Scholz & Friends Praha, která kampaň realizovala.

Kampaň proběhne v printu, digitálu a na sociálních médiích. Zapojil se do ní i fotograf Martin Rak (@martinrakphoto). Na sociálních médiích bude Mitsubishi doporučovat výlety po různých místech v ČR ve spolupráci s influencery. Jedním z nich je například @karkys.

Mitsubishi se dlouhodobě profiluje jako značka, jejíž modely díky svým parametrům a pohonům 4x4 vybízejí k poznávání nových míst.

-mav-