SodaStream v létě posiluje své marketingové aktivity

čtvrtek, 18. června 2020, 07:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

SodaStream spouští letní rozhlasovou kampaň. Cílem je podpořit limitovanou edici Jet Love Rasberry.

Zdroj: SodaStream

Zdroj: SodaStream

Společnost SodaStream spouští na tuzemském trhu letní rozhlasovou kampaň, jejímž ústředním bodem je limitovaná edice Jet Love Raspberry a vysoký počet míst pro výměnu bombiček. Od poloviny června budou na rozhlasových stanicích Frekvence 1, Evropa 2, Radio Kiss a Blaník po dobu čtyř týdnů vysílány tři spoty v rovnoměrné rotaci.

Rozhlasovou kampaní sází SodaStream na osvědčenou cestu ke zvýšení a podpory prodeje. „Vnímáme, že letošní letní sezóna bude trochu jiná, mnozí z nás letos stráví dovolenou v Čechách, a proto posilujeme naše marketingové aktivity i v tomto segmentu,“ vysvětluje manažer značky SodaStream v ČR Michal Panis. 

První spot představuje limitovanou edici Jet Love Raspberry, jejíž součástí jsou kromě nejprodávanějšího modelu výrobníku perlivé vody i dvě opakovaně použitelné lahve s motivem malin a malinový sirup. Tento spot bude prezentován ve dvou verzích se stejným textem, ale rozlišným hudebním doprovodem. Tématem druhého spotu je široká síť výměnných míst pro bombičky s CO2 plynem pro výrobníky SodaStream, která už přesáhla 3000 míst. Spot upozorňuje i na možnost dovozu bombičky domů na vybraných místech.

Dvacetivteřinovým spotům propůjčila hlas již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

-stk-