Tváří privátní značky Vocílka se stal šéfkuchař Jan Punčochář

středa, 10. června 2020, 13:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Billa startuje komunikační strategii privátní značky Vocílka. Tváří kampaně se stává šéfkuchař Jan Punčochář.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně s Janem Punčochářem, zdroj: Billa

Jeden z klíčových vizuálů kampaně s Janem Punčochářem, zdroj: Billa

Billa startuje komunikační strategii své privátní značky Vocílka. Značka, jež generuje 20% podíl obratu všech privátních značek obchodního řetězce, bude garantovat i u masných výrobků výhradně český původ. Podporuje ji kampaň s tváří šéfkuchaře Jana Punčocháře. 

„Značka Vocílka si už při založení v roce 2011 stanovila jasný cíl – navázat na tradici našich předků, zpracovávat maso ze špičkových chovů a za příznivou cenu zaručit zákazníkovi stoprocentní kvalitu. Od roku 2020 se zavazujeme, že původ masa bude výhradně český nejen u masa, ale i všech masných produktů značky Vocílka,“ říká generální ředitel Billa ČR Jaroslaw  Szczypka. 

Tváří značky se stal šéfkuchař a porotce kulinářské soutěže MasterChef Jan Punčochář, který se objeví v kampani se sloganem: „Na českou klasiku je nejlepší české maso“. K vidění je v televizi, rádiu, tisku a také outdooru. Ve vysílání poběží imageový spot a čtyři produktové spoty, jež se zaměří na jednotlivé druhy masa, například na vepřové kotlety s panenkou, hovězí zadní či vepřové ocásky. 

Kampaň bude výrazně podpořena také online a na sociálních sítích, kde bude komunikovány benefity jednotlivých produktů i šíře sortimentu. Součástí budou i videorecepty a vzdělávací videa s radami a tipy šéfkuchaře, jak maso připravovat. Recepty jsou umístěny na webu Vocílka nebo na Gusto Academy. 

Pod kreativou je podepsána agentura McCann Prague. Produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se ujal Michal Baumbruck. 

Na všech obalech Vocílka bude umístěno redesignované logo značky s nápisem „Maso a uzeniny z českých chovů“, logo Česká potravina, na masných výrobcích i logo Vyrobeno podle české cechovní normy. 

Jen v roce 2019 se pod logem Vocílka prodalo téměř 13 tisíc tun masa a masných produktů. V současné době má v nabídce 371 produktů, přičemž maso pochází z 510 farem a masné výrobky jsou vyráběny v pěti výrobních závodech. Na celkovém podílu masa v regálech Billy má Vocílka 75% zastoupení. Značka má mezi českými spotřebiteli rovněž vysoké povědomí. Ve srovnání s 25 značkami masných výrobků se umístil podle průzkumu společnosti OMG s 91% znalostí na 2. místě, a to hned po Kosteleckých uzeninách (92 %).  

Celkem má Billa ve svém portfoliu 11 privátních značek, pod nimiž nabízí 1776 artiklů od 250 dodavatelů, z nichž 143 jsou české firmy. Kromě Vocílky mezi ně patří značky Clever, Billa, Bon Via, Česká farma, Billa Naše Bio, Billa Easy, Billa Premium, Free či kosmetická Today. Privátní značky Billy tvořily loni 22% podíl na celkovém obratu řetězce, přičemž bylo prodáno přes 343 mil. kusů produktů. Cílem řetězce je dosáhnout do roku 2023 30 %.

-stk-